VEELGESTELDE VRAGEN

BESTELLEN EN BEZORGEN

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Wanneer wordt het bezorgd?
De levertijd wordt vermeld op de productpagina.
Staat er niets vermeld en bestel je op een werkdag voor 10:00 uur? Dan wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden. Op zon- en feestdagen versturen wij geen orders.
Als je hebt gekozen voor betaling via SEPA, verzenden we je order zodra de betaling bij ons is ontvangen. Het kan maximaal 3 werkdagen duren voordat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven.

Een product is uitverkocht. Is het binnenkort weer verkrijgbaar?
Als een product niet beschikbaar is of als 'uitverkocht' vermeld staat, betekent dit dat het op dat moment niet op voorraad is. Vaak is het product tijdelijk uitverkocht en zal het later weer beschikbaar zijn.

Waar kan ik de status van mijn bestelling vinden?
Op het moment dat je bestelling wordt verstuurd, ontvang je per mail een track & trace-code. Hiermee kun je de status van je bestelling bekijken.

Wat kost het verzenden van mijn bestelling?
Nederland:
Plaats je een bestelling boven de €50,-? Dan zijn de verzendkosten gratis. Voor bestellingen onder de €50,- betaal je €5,95 verzendkosten.
België en Duitsland:
Plaats je een bestelling boven de €75,-? Dan zijn de verzendkosten gratis. Voor bestellingen onder de €75,- betaal je €8,95 verzendkosten.

Mijn bestelling is incompleet of beschadigd. Wat nu?
Soms worden producten apart verzonden omdat we met meerdere magazijnen werken. Mis je toch een product of is er sprake van schade? Neem dan contact met ons op via Info@label6.nl en stuur je ordernummer en een foto van de klacht mee.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Een geplaatste bestelling kan alleen geannuleerd worden als deze nog niet is verwerkt of verzonden.


RETOURNEREN

Wat is het retourbeleid?
Je hebt 30 dagen na ontvangst om je bestelling te retourneren. De retourzending moet binnen deze 30 dagen bij ons binnen zijn. Retouren die later aankomen, worden niet geaccepteerd.

Let op: gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden omdat deze speciaal worden gemaakt.
De kosten voor het retourneren bedragen €6,50 per pakket. Deze kosten worden automatisch ingehouden op het terug te storten bedrag.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Wil je een product retourneren? Dat vinden wij natuurlijk jammer, maar geen probleem! Volg de onderstaande stappen:
1. Meld je retour aan via Info@label6.nl of onze contactpagina.
2. Vermeld je naam of ordernummer en geef aan welk artikel je wilt retourneren.
3. Vermeld eventueel de reden van retour (dit is niet verplicht).
4. We sturen je zo snel mogelijk een retourlabel (geen printer nodig).
5. Verpak je bestelling stevig.
6. Geef je retour af bij een verzendpunt in de buurt.

Klik hier voor het volledige retourbeleid.

Kan ik items uit de SALE retourneren?
Ja, ook SALE-items kun je retourneren, onder dezelfde voorwaarden.

Kan ik producten omruilen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. We adviseren je om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen.


BETALEN

Hoe zie ik of ik betaald heb?
Zodra de betaling is afgerond ontvang je van ons een orderbevestiging via de mail.

Hoe gebruik ik een kortingscode?
Tijdens het afrekenen kun je je kortingscode invoeren in het daarvoor bestemde veld. De korting wordt automatisch verrekend in je winkelmand.

 

ZAKELIJKE KLANTEN

B2B Groothandel Luxe Woonaccessoires

Als B2B-groothandel bieden wij unieke, gepersonaliseerde lijsten die perfect zijn voor interieurwinkels, hotels en projectinrichters. Ontdek onze exclusieve collectie luxe woonaccessoires voor zakelijke klanten hier.

Ben je geïnteresseerd om wederverkoper te worden? Neem dan contact op via Info@label6.nl of via ons aanvraagformulier.
Wij beoordelen je aanvraag zorgvuldig en nemen zo snel mogelijk contact met je op.



OVERIGE

Verkopen jullie cadeaubonnen?
Jazeker! Deze kan je bestellen in onze webshop onder het kopje “GIFTCARD” of klik hier om direct naar de Giftcard pagina te gaan.
Na het plaatsen van je order ontvang je je digitale giftcard automatisch in je mailbox.

Hebben jullie ook een winkel?
Wij zijn een online webshop en hebben geen fysieke winkel. Wel bieden wij dezelfde hulp en geven wij advies op afstand!


Voor vragen kun je contact met ons opnemen via Info@label6.nl of via de groene WhatsApp-knop rechtsonder in beeld.