RETOURNEREN & KLACHTEN

RETOURTERMIJN

Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om artikelen te retourneren.
Onze gepersonaliseerde lijsten kunnen niet worden geretourneerd omdat deze speciaal op maat worden gemaakt.


RETOURKOSTEN

De kosten voor het retourneren bedragen €6,50 per pakket. Deze kosten worden automatisch ingehouden op het terug te storten bedrag.


RETOURPROCEDURE

Wil je een product retourneren? Dat vinden wij natuurlijk jammer, maar geen probleem! Volg de onderstaande stappen:
1. Meld je retour aan via Info@label6.nl of onze contactpagina.
2. Vermeld je naam of ordernummer en geef aan welk artikel je wilt retourneren.
3. Vermeld eventueel de reden van retour (dit is niet verplicht).
4. We sturen je zo snel mogelijk een retourlabel (geen printer nodig).
5. Verpak je bestelling stevig.
6. Geef je retour af bij een verzendpunt in de buurt.

Belangrijk
Verpak je product stevig en zorg ervoor dat het niet kan bewegen in de doos.
De consument is verantwoordelijk voor een veilige retourzending. Als artikelen beschadigd aankomen of als het pakket niet bij ons wordt bezorgd, kunnen wij het aankoopbedrag helaas niet terugstorten.
Retourlabels die je van ons ontvangt zijn niet standaard verzekerd. Wil je je pakket verzekeren tegen verlies of beschadiging? Neem dan contact op via Info@label6.nl.

Binnen 7 werkdagen nadat we je retour hebben ontvangen, ontvang je een bevestiging. Als de retour in goede staat is aangekomen, storten we het aankoopbedrag, min de retourkosten van €6,50, direct terug op de rekening waarmee je hebt betaald.
Heb je een giftcard gebruikt? Dan wordt het bedrag daarop teruggestort.

Let op: Gepersonaliseerde lijsten kunnen niet worden geretourneerd.


RETOURVOORWAARDEN

Wat wij van onze klanten verwachten:
• Binnen 30 dagen kun je het product bekijken, beoordelen en retourneren.
• Meld eventuele schade binnen 2 dagen via Info@label6.nl.
• Stuur het product altijd terug in een stevige verpakkingsdoos. Het artikel mag niet gebruikt zijn, geen gebruikssporen of schade bevatten en moet vrij zijn van geuren zoals rook.
• Je bent verantwoordelijk voor eventuele waardevermindering van het product door gebruik dat verder gaat dan nodig is om het te beoordelen. In dat geval kan Label6 de retour weigeren.
• De consument is verantwoordelijk voor een veilige retourzending. Zorg dus voor een goede en strakke verpakking. Beschadigde artikelen worden niet terugbetaald.

Retourlabels die wij verstrekken zijn niet standaard verzekerd. Wil je een verzekering voor je retourzending? Neem contact op via Info@label6.nl.

Let op: Gepersonaliseerde producten met een naamplaatje kunnen niet worden geretourneerd.


RUILEN

Het is helaas niet mogelijk om artikelen te ruilen. Wil je een ander artikel? Stuur het huidige product retour en plaats een nieuwe bestelling in de webshop.


SCHADE

Heb je je bestelling ontvangen en is er schade aan het product? Onze excuses hiervoor! Dit kan helaas gebeuren.
Meld de schade binnen 2 dagen via ons contactformulier of via Info@label6.nl. Stuur een foto mee waarop de schade duidelijk te zien is en vermeld je naam of ordernummer. We zoeken altijd naar een passende oplossing.


KLACHTEN

Heb je een klacht? Laat het ons weten via Info@label6.nl. Stuur ons je ordernummer en een foto van de klacht, zodat we deze kunnen beoordelen en zo snel mogelijk oplossen.