Shipping policy

LEVERING NEDERLAND

 

LEVERTIJD

Orders geplaatst op werkdagen voor 10:00 uur, verzenden wij dezelfde dag m.u.v. producten met een langere levertijd.

Heeft je product een langere levertijd dan wordt dit altijd aangegeven op de productpagina.

 

Hebben 1 of meerdere producten uit je order een langere levertijd en is 1 product direct leverbaar, dan verzenden wij de gehele order binnen 5 dagen om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.

Je mag je order natuurlijk ook in 2 delen plaatsen. Plaats in dat geval een order met alle producten die direct leverbaar zijn en een order met de producten met een langere levertijd.

Heb je vragen over de levertijd of heeft je product spoed? Neem dan contact met ons op! 

 

Op zon- en feestdagen verzenden wij geen orders.

 

Heb je gekozen voor betalen via SEPA, dan wordt je order verzonden zodra wij de betaling hebben ontvangen. De tijd tussen overboeken en ontvangst op onze rekening duurt max. 3 werkdagen.

 

VERZENDKOSTEN

Wanneer je een bestelling boven de €50,00 plaatst betaal je geen verzendkosten. Plaats je een bestelling van onder de €50,00 euro? Dan zijn de verzendkosten standaard €5,95.

 

BEZORGING

Laat je pakketje thuis bezorgen of bij een PostNL punt.

Zodra jouw pakket verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track en trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het pakket proberen af te leveren bij de buren, het de volgende dag nogmaals proberen of het pakket afgeven bij een afhaalpunt. Hiervan ontvang je dan een melding.

 

 

 

RETOURNEREN & KLACHTEN

RETOURTERMIJN

Na ontvangst van jouw bestelling heb je 30 dagen de tijd om je bestelling te retourneren.

 

RETOURKOSTEN

De retourkosten van € 5,95 komen voor rekening van de koper. Deze kosten zullen naderhand automatisch worden ingehouden op je eindfactuur.

 

 

RUILEN

Het is helaas niet mogelijk om items te ruilen. Wij willen je vragen je artikel te retourneren en het gewenste artikel opnieuw te bestellen in onze webshop.

 

KLACHTEN

Heb je een klacht? Meld het ons. Je kunt contact opnemen via Info@label6.nl 

Stuur ons je ordernummer en een foto van de klacht, dan zullen wij je klacht beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

 

 

 

 

LEVERING BELGIË EN DUITSLAND

 

LEVERTIJD

Orders geplaatst op werkdagen voor 10:00 uur, verzenden wij dezelfde dag m.u.v. producten met een langere levertijd.

Heeft je product een langere levertijd dan wordt dit altijd aangegeven op de productpagina.

 

Hebben 1 of meerdere producten uit je order een langere levertijd en is 1 product direct leverbaar, dan verzenden wij de gehele order binnen 5 dagen om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.

Je mag je order natuurlijk ook in 2 delen plaatsen. Plaats in dat geval een order met alle producten die direct leverbaar zijn en een order met de producten met een langere levertijd.

Heb je vragen over de levertijd of heeft je product spoed? Neem dan contact met ons op! 

 

Op zon- en feestdagen verzenden wij geen orders.

 

Heb je gekozen voor betalen via SEPA, dan wordt je order verzonden zodra wij de betaling hebben ontvangen. De tijd tussen overboeken en ontvangst op onze rekening duurt max. 3 werkdagen.

 

VERZENDKOSTEN

Voor bestellingen vanuit België en Duitsland geldt: wanneer je een bestelling boven de €60,00 plaatst betaal je geen verzendkosten. Plaats je een bestelling van onder de €60,00 euro? Dan zijn de verzendkosten standaard €8,95.

 

BEZORGING

Zodra jouw pakket verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track en trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het pakket proberen af te leveren bij de buren, het de volgende dag nogmaals proberen of het pakket afgeven bij een afhaalpunt. Hiervan ontvang je dan een melding.


 

RETOURNEREN & KLACHTEN

RETOURTERMIJN

Na ontvangst van jouw bestelling heb je 30 dagen de tijd om je bestelling te retourneren.

 

RETOURKOSTEN

De kosten van de retourzending komen voor rekening van de koper.

 

 

RETOURPROCEDURE

Wil je een product retourneren? Dat vinden wij natuurlijk jammer, maar dat is geen enkel probleem.

Meld je retour aan via onze retourpagina: https://label6.shipping-portal.com/rp/

 

Wij zorgen er voor dat al onze producten met liefde en zorg worden verpakt en verzonden. Wij verwachten van onze klanten dat zij de producten die zij willen retourneren dan ook weer net zo netjes en goed verpakt naar ons terug sturen.

 

Binnen 7 werkdagen nadat wij jouw retourzending in goede orde ontvangen hebben, ontvang je hiervan een bevestiging. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag (min €5,95 retourkosten) zo spoedig mogelijk terugstorten of de factuur annuleren indien je voor achteraf betalen hebt gekozen.

 

Let op: de consument is wettelijk gezien verantwoordelijk voor een retourzending. Daarom raden wij aan om de artikelen in de zending goed en strak te verpakken. Indien artikelen beschadigd bij ons aan komen, kunnen wij het aankoopbedrag helaas niet terugstorten.


RETOURVOORWAARDE

Wat wij van onze klanten verwachten:

- Binnen een termijn van 30 dagen mag je het product bekijken, beoordelen en retourneren.

- Stuur het product altijd terug in de originele verpakking. Het artikel mag niet zijn gebruikt, sporen van gebruik bevatten of beschadigd zijn. Ook dient het product vrij te zijn van rook of andere geuren.

- Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Indien er sprake is van het bovenstaande heeft Label6. het recht om de retournering af te keuren.

- De consument is wettelijk gezien verantwoordelijk voor een retourzending. Daarom raden wij aan om de artikelen in de zending goed en strak te verpakken. Indien artikelen beschadigd bij ons aan komen, kunnen wij het aankoopbedrag helaas niet terugstorten. 

 

RUILEN

Het is helaas niet mogelijk om items te ruilen. Wij willen je vragen je artikel te retourneren en het gewenste artikel opnieuw te bestellen in onze webshop.

 

KLACHTEN

Heb je een klacht? Meld het ons. Je kunt contact opnemen via Info@label6.nl 

Stuur ons je ordernummer en een foto van de klacht, dan zullen wij je klacht beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.